Descripció
GRUP ASV és una organització d'empreses de serveis principalment vinculada als negocis de transport sanitari, assegurances i serveis funeraris.
Amb més de 90 anys de trajectòria i 1900 professionals amb una alta vocació de servei, ens hem convertit en una de les companyies líders en el mercat espanyol i amb projectes d'internacionalització consolidats a Alemanya, Colòmbia i EUA.
Funcions
- Elaborar, publicar i presentar el Reporting mensual realitzant el seguiment de l'àrea de negoci, identificant conclusions clau i formulant recomanacions.
- Participar en el desenvolupament i millora contínua del Quadre de Comandament Integral (BSC) de la Companyia.
- Proporcionar informació a auditors externs, etc.
- Realitzar el seguiment i control pressupostari, analitzant les possibles desviacions en resultats, marges i rendibilitat.
S'ofereix
- Contracte laboral indefinit a jornada completa
- Incorporació a un Grup d'empreses consolidat i en creixement
- Percep el teu salari meritat quan vulguis
- Horari flexible a l'entrada i sortida
- Treball híbrid
Requisits
- Grau universitari o equivalent. Preferentment: Econòmiques, ADE, Empresarials o Actuarials.
- Coneixements en Control de Gestió, Comptabilitat general i de costos, Anàlisi financera, auditoria, Tresoreria, facturació, consolidació i Normativa comptable i fiscal (Pla General Comptable)
- Domini eines de Business Intelligence (BI).
- Excel nivell expert
- Experiència prèvia en pressupostació, Controlling i Reporting
REQUISITS DESITJATS
- Es valorarà Postgrau/Màster: àrea financera, control de gestió, auditoria de comptes, MBA.
- Coneixement de: Power BI, Pyramid Analytics i QlikView.
- Maneig de l'ERP: Navision, Business Central
- Experiència prèvia en Definició de processos i procediments
- Experiència liderant projectes de millora en departaments financers