Som l'operador que està construint el futur de les telecomunicacions a Espanya, on som presents des del 2008 i més de 6,1 milions de clients ja confien en nosaltres. Oferim serveis de telefonia mòbil i fixa, així com de fibra a totes les províncies d'Espanya. A més, despleguem la nostra pròpia xarxa de fibra als principals nuclis urbans del país. Comptem ja amb més de 7.500 empleats que treballem cada dia perquè els nostres clients puguin gaudir de la més alta qualitat al nostre millor preu possible.
Descripció
Atenció al client de forma telefònica.
Funcions
- Promoció i venda dels productes i serveis DIGI a través de la captació, oferint pressupostos personalitzats en els estands comercials.
- Tramitació de documents per gestionar contractes, portabilitats. Gestió de les mateixes, verificació amb diferents persones/equips de DIGI.
- Atenció integral a clients (venda i postvenda), resolent dubtes i necessitats que sorgeixin en el punt de venda.
- Reportar diàriament les vendes i informació sobre la competència que comparteixin els clients al supervisor d' estand.
S'ofereix
- Especialment estabilitat i, a més: 16500 € bruts anuals Telèfon d' empresa i material necessari per al treball diari.
- Promoció i creixement dins de l' empresa.
- Contracte inicial de 3 mesos + passi a indefinit.
- Formació inicial inclosa i remunerada.
Requisits
-Disponibilitat per treballar a 25h/sem en Torn intensiu de matí i vesprada.
- Horari rotatiu dins de la franja 8: 00h a 15: 00h.
- Disponibilitat per treballar de dilluns a diumenge.
- Experiència en atenció al client o servei similar i preferiblement en empreses de Telecomunicacions.
- Bon maneig d'eines informàtiques (Word, Excel)
- Acostumat a l' ús d' aplicacions de gestió de clients i de ticketing.