ATENCIÓ: El termini d'inscripció a les ofertes de treball ha finalitzat.

Agent call center

Grupo Acrismatic Picanya

Inscripcions tancades

¡Hola! Som GRUP ACRISMATIC, empresa líder del sector del JOC des de fa més de 50 anys, que ha aconseguit convertir-se en una de les empreses líders del mateix a la Comunitat Valenciana i ocupar un lloc privilegiat en el mercat nacional. Oferim una excel·lent experiència d'entreteniment a través de totes les nostres àrees de negoci: casinos, salons de joc, distribució de màquines de joc, apostes esportives i l'explotació de locals d'hostaleria. El nostre capital més valuós són LES PERSONES, per aquesta raó sempre són al centre de la presa de decisions. Sempre som fidels als nostres valors: Confiança, Compromís, Treball en equip, Responsabilitat, rendibilitat i excel·lència, Orientació al client i Innovació. Ens comprometem amb el principi d'igualtat d'oportunitats i la no discriminació en la gestió dels nostres processos de selecció. Estem desitjant conèixer-te i que formes part del nostre gran equip!

Funcions

Atendre telefònicament les consultes i incidències derivades dels serveis i productes físics, i gestionar les incidències.

Formaràs part de l' equip del call center, realitzant les següents funcions:

-Atenció telefònica de les consultes i incidències provinents dels terminals Juegging, màquines tipus B, del departament comercial i del S.A.C.

-Gestionar les incidències derivades dels terminals Juegging.

-Realitzar l' escalat d' incidències al proveïdor de Joc per a la seva tramitació conjunta.

-Enviar avisos d' avaria al departament de S.A.C.

-Tramitació i gestió de les targetes de client dels terminals Juegging.

-Substituir el lloc de Recepció sempre que sigui necessari.

S'ofereix

-Salari brut anual competitiu.

Espera, espera perquè n'hi ha més!

Beneficis socials:

-Assegurança mèdica privada.

-Possibilitat de teletreball setmanal.

-Gratificacions per matrimoni/naixement.

-Descomptes en hotels, rènting, parcs d' oci.

-Possibilitats reals de promoció en base a les competències demostrades.

-Empresa consolidada i en constant expansió.

Estem desitjant que el teu talent sumi al nostre projecte!

Requisits

No cal que tinguis superpoders... però sí:

-Almenys 2 anys d'experiència com teleoperador/a, en centraletes, recepció, empreses de call center etc.

-Carnet de conduir imprescindible.

-Persona organitzada, metòdica i amb un excel·lent tracte al client.